Klacht indienen
Fonds Gehandicaptensport vindt het belangrijk dat donateurs, vrijwilligers en overige relaties gehoord worden. Klachten worden zeer serieus genomen, het tijdig en correct afhandelen van klachten speelt daarbij een belangrijke rol.
Een klacht zien we als signaal om onze dienstverlening, communicatie of fondsenwerving te verbeteren. We horen het daarom graag als er iets niet goed gaat.
Klacht indienen
Ben je niet tevreden over onze dienstverlening of activiteiten? Bel met 020 - 737 21 70 of stuur een brief naar:
Fonds Gehandicaptensport
Prins Mauritslaan 11
1171 LP Badhoevedorp
Wil je het liever online regelen? Maak dan gebruik van het online klachtenformulier.
Vragen of opmerkingen
Heb je geen klacht, maar vragen, opmerkingen of suggesties? Maak dan gebruik van het contactformulier of laat een reactie achter op Facebook of Twitter.
Afhandeling klachten
We nemen klachten serieus en geven je zo snel mogelijk een reactie, uiterlijk binnen 14 werkdagen. We laten het weten als de afhandeling van je klacht langer gaat duren. Klachtenprocedure:
- na ontvangst van je klacht sturen we de ontvangstbevestiging
- de verantwoordelijke afdeling of medewerker neemt je klacht in behandeling
- je ontvangt uiterlijk binnen 14 dagen antwoord op je ingediende klacht
Je kunt ook een klacht indienen bij het CBF (Centraal Bureau Fondsenwerving). Dit bureau houdt toezicht op het functioneren van goede doelen. Het CBF neemt een klacht alleen in behandeling als je deze eerder bij Fonds Gehandicaptensport hebt ingediend.
Benieuwd naar de volledige uitwerking van de klachtenprocedure?