Terugblik op een geslaagde Venloop!
Op 29 maart stond Venlo weer volledig in het teken van de Venloop. Een dag vol energie en verbinding, waarop duizenden deelnemers in beweging kwamen. Ook voor Fonds Gehandicaptensport was dit een bijzonder moment om zichtbaar te maken waar we ons iedere dag voor inzetten: eerlijke sportkansen voor mensen met een beperking.
Net als in eerdere jaren was Fonds Gehandicaptensport één van de goede doelen waaraan deelnemers bij hun inschrijving een donatie konden doen. Dankzij deze mooie steun mochten we uiteindelijk een bedrag van € 3.397,50 in ontvangst nemen. Een prachtig resultaat waar we ontzettend dankbaar voor zijn.
We kijken met trots terug op een mooie en inspirerende dag. Dank aan iedereen die heeft meegedaan, aangemoedigd, gesteund of op een andere manier heeft bijgedragen.
Op naar nog meer mooie sportmomenten!
