Nieuw logo voor Fonds Gehandicaptensport

Bijna 46 jaar geleden begon de reis van Fonds Gehandicaptensport. Toen nog onder de naam Nationaal Fonds Sport Gehandicapten. De wereld is in de tussentijd razendsnel veranderd maar onze missie niet: gehandicaptensport voor iedereen vanzelfsprekend maken. Daar werken we dagelijks samen met onze partners met ziel en zaligheid voor.
Het afgelopen jaar is ook voor ons een uitdagend jaar geweest. Evenementen hebben geen doorgang kunnen vinden en fondsenwerving is onder druk komen te staan. Maar dat weerhoudt ons er niet van vooruit te kijken. Want onze missie gaat gewoon door.
Vooruitkijken begint altijd eerst met stilstaan. Even stilstaan bij het heden. In dit geval bij de huidige positie en uitstraling van Fonds Gehandicaptensport in de markt. Een waardevolle oefening die ons veel interessante inzichten heeft opgeleverd.
Één daarvan was dat het juist nu hét moment is om het logo onder de loep te nemen. Het logo dat inmiddels 125 jaar bestaat. Met gepaste trots presenteren we daarom hieronder ons nieuwe logo. Een positief logo waarbij plezier en winst in alle opzichten centraal staan.
Collecte campagne
Dit logo is al te zien in onze aankomende Collecte campagne, waar we enorm trots op zijn. De rest van de rebranding en uitrol gaan we gefaseerd doorvoeren in de komende maanden.
Op deze plaats alvast dank aan het team van Triple Double. Zij hebben ons in de afgelopen maanden fantastisch begeleid bij deze mooie exercitie voor Fonds Gehandicaptensport.