De acties van onze 1% FairShare Partners

vrijdag 3 april 2020

Veel van de 1% Fairshare Partners van Fonds Gehandicaptensport hebben zich deze week enthousiast ingezet voor de digitale collecteweek. Deze trouwe partners deelden de Tik 'n Euro! actie op hun brede netwerken en zetten ook nog eigen acties op om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de 1,7 miljoen sporters met een beperking in Nederland. In deel 1 nemen we je alvast mee in een aantal acties van onze partners! Vandaag: ABN AMRO, Welzorg en KPN.

ABN AMRO en Tikkie
Samen met ABN AMRO en Tikkie hebben we een belangrijk onderdeel van deze collecteweek opgezet: de Tik ’n Euro actie. In de Tikkie-app krijgen gebruikers de hele week in het startscherm een advertentie van de Tik ’n Euro-actie te zien om zo gemakkelijk een euro te doneren aan Fonds Gehandicaptensport. Dus open je Tikkie-app en Tik 'm door! Daarnaast hebben ABN AMRO en Tikkie het ook breed ondersteund op interne en externe media. Zo worden de medewerkers van ABN AMRO opgeroepen om ook een euro te doneren via Tikkie voor alle sporters met een handicap.

WELZORG
Welzorg sloeg deze week twee vliegen in één klap. Met de StayFitChallenge wordt iedereen opgeroepen om foto’s en filmpjes in te sturen om te laten zien hoe je zelf in deze coronatijden fit kunt blijven. Voor elke inzending doneert Welzorg een bedrag aan de digitale collecte van Fonds Gehandicaptensport. Op de Fanzone pagina van Welzorg worden sporters met een beperking door bekende sporters aangemoedigd mee te bewegen.

KPN
Ook KPN heeft haar grote bereik op social media volop ingezet om de Tik ’n Euro actie intern en extern te promoten.

Wil je ook een leuke actie met je bedrijf starten? Mail dan naar daniella@fondsgehandicaptensport.nl of Tik 'n euro op tikeeneuro.nl.