Univé, Droomparken, ING, NLO, Simpel en D&B tikken 'm door.

dinsdag 7 april 2020

Veel van de 1% FairShare Partners van Fonds Gehandicaptensport hebben zich de afgelopen week enthousiast ingezet voor de digitale collecteweek. Deze trouwe partners deelden de Tik 'n Euro! actie op hun brede netwerken en zetten ook nog eigen acties op om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de 1,7 miljoen sporters met een beperking in Nederland. In deel 1 kon je al lezen hoe ABN AMRO, Welzorg en KPN zich hebben ingezet en in deel 2 kwamen de acties van Toyota, Aon en Aegon langs! In deel 3 nemen we je graag mee met de acties van onze partners: Univé, Droomparken, ING, Simpel, Nederlandse Loterij en D&B Eventmarketing.

Univé
Univé heeft als 1% FairShare Partner een eigen digitale collectebus aangemaakt en die intern en extern onder de aandacht gebracht via het intranet, een nieuwsbrief en op de social media kanalen van Univé en Supporter van Sport. Daarbij heeft Univé als trouwe partner aangegeven dat donaties met maximaal 5000 euro worden verdubbeld.

Droomparken
Naast Univé heeft ook onze partner Droomparken een nieuwsbrief gestuurd naar 40.000 mensen en hebben ze via hun social media kanalen aandacht gevraagd voor de sporters met een handicap!

Naast Univé en Droomparken hebben ook onze partners ING, Nederlandse Loterij, D&B Eventmarketing en Simpel de Tik 'n Euro! actie onder de aandacht gebracht op hun social media kanalen. Daarnaast heeft Simpel samen met Hockeyclub Pinoké nog een extra kookactie opgezet. Je kunt bij de vereniging heel de week maaltijden ophalen en de opbrengst gaat naar Fonds Gehandicaptensport.

Wij zijn ontzettend blij met de steun van onze trouwe partners! Wil jij ook een leuke actie met je bedrijf starten? Mail dan naar daniella@fondsgehandicaptensport.nl of Tik 'n euro op tikeeneuro.nl.