Sportlife verlengt samenwerking met Fonds Gehandicaptensport

woensdag 23 december 2020

Sportlife (moederorganisatie Cloetta Holland BV) heeft de samenwerking met Fonds Gehandicaptensport verlengd per 1 januari 2021. Sportlife is al sinds 10 jaar 1% FairShare® partner en ondersteunt met hun bijdrage onder andere het G-hockeyplan.

Nike Boor, directeur Fondsgehandicaptensport:

“Sportlife is al jarenlang partner van het Fonds en van het G-hockey. Dankzij de bijdrage van Sportlife kunnen we meer aandacht voor het G-hockey vragen, het G-hockey aanbod in Nederland vergroten en de instroom van G-hockeyleden bevorderen. We willen zo meer lokale impact realiseren zodat mensen met een handicap structureel en dichtbij huis G-Hockey kunnen uitoefenen.”


Dit realiseert het Fonds met haar partners door middel van (financiële) ondersteuning van verenigingen en het organiseren van een landelijke G-Hockeyvriendendag. Sportlife ondersteunt dit G-Hockeyplan, samen met andere 1% FairShare® partners ABN AMRO en Simpel. De bijdrage van Sportlife wordt onder andere besteed aan het uitbreiden van het G-hockey aanbod en het organiseren van een landelijke dag om aandacht te vragen voor deze tak van sport.

Over Cloetta Holland/Sportlife:
Sportlife is het bekendste kauwgommerk in Nederland en heeft een actief, sportief merk imago met onder andere ijshockeyers die een rol spelen in spraakmakende TV commercials rondom het thema Unexpected Freshness. Sportlife richt zich op mensen die het beste uit zich zelf willen halen en de lekkere, intens frisse Sportlife smaken behoren dan ook al sinds de jaren 80 tot de meest favoriete kauwgoms om je lekker scherp & fris te houden. Cloetta Holland is het moederbedrijf van Sportlife.

Kom in actie! Sporten is voor iedereen.